Attack

Hej !

Sov på stallet inatt för det var halloween-övernattning. Åkte hem typ kl 8.
Då åkte jag direkt till Polarn och red han och grejade oså.
Sen skulle jag vart med Anna egentligen men hon hade visst träning så det blev inget. Då ringde jag Elin istället och så åkte jag till hennes stall. När jag kom dit tog vi in Surre och körde henne. Sen red jag Attack och Elin körde Lightening. Jädrar va det gick, han är så grymt snabb Attack! Kul va det iaf! :D

Imorrn blire ridhuset med Polarn, Amanda och Åkeson. Ska bli skönt att få rida i ett riktigt ridhus. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, städa lite på rummet och så tror jag.

/ Victoria :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0