blablabla

Hej!

Igår efter skolan stack jag fort till polarn och mockade och så. Sen åkte jag, mamma, pappa och alex till karlstad. Då gick vi lite på bergvik, köpte ett par jeans, ett linne och en tröja. Sen gick vi på ikea och då köpte jag lite saker till nya rummet. Har flyttat in där nu men har bara sängen än så länge.
När vi kom hem tittade jag på slutet av robinson.

Idag har jag ridit med clara. Sen åkte vi till granngården och köpte spånbalar och lite andra saker.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Och nu sitter jag här. Sen blir det idol :)

Ska försöka bli bättre på att lägga in minst ett inlägg per dag, men ibland hinner jag tyvärr inte.

/ Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0