ingen rubrik.



hej !


igår så åkte jag till mina kusiner på kvällen.
åt mat och sånt. lekte med kusinerna.
När jag kom hem så kollade jag på så mycket bättre.
det känns som det var mycket bättre förra året, haha ^^
å sen så satt jag och prata med Bea till typ halv 2 på natten.
Idag så vaknade jag typ vid nio, det är så skönt att vakna tidigt !
sen firade vi fars dag lite eftersom pappa är i USA när det är fars dag.
idag vet jag inte vad jag ska göra.. sista dagen på lovet,
hatar sista dagen. det är så sorgligt när man kommer tillbaka till skolan igen.
men det är faktiskt bara typ 1 och en halv månad till jul !
nu har vi bokat resa till Sälen också ! sköönt.

nej nu ska jag göra en önskelista och köpa lite julsaker till mitt rum från H&M.

/ Ebba !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0