läxor. prov. träna.


hej !


Idag varde skola, tisdagarna går ganska snabbt känns det som.
men så jobbigt på matten sista lektionen, så hade jag glömt ipoden också så kunde inte lyssna på musik..
men sen när jag skulle hem så stod mammas bil på parkeringen, så ringde jag å fråga var hon va,
så var hon på IUP med wilma, så sa hon att dom snart var färdiga, så jag stod där å vänta å vänta.
men dom kom aldrig! sen när jag hade stått där i 25 minuter dåå kom dom !

Men nu ska jag göra läxor... och har 1 prov denna veckan och 2 eller 3 nästa vecka.. orkar inte med prov.
Nu är jag sugen på att träna också. ska kanske göra det ikväll om nån mer hänger med.

Nej nu ska jag nog gå ner och äta något, är vrålhungrig...


/ Ebba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0