märke på systemkamera ?

Hej ! :)

Igår red jag ju Polarn i ridhuset. Red själv den första halvtimmen och då var han lite stressad och så, men det gick bättre sen när Amanda kom med Åkeson. Då var han jättefin. Han krånglade i högergaloppen annars gick det bra tycker jag :)
När jag hade ridit klart åkte jag till stallet och gjorde iordning honom. Sen åkte vi hem. Då började jag städa på rummet och rensa ur garderoberna. Det behövdes verkligen!

Idag ska jag nog fortsätta att städa lite, sen ska jag ut till Polarn.
Ikväll tror jag att Izza och hennes familj skulle komma också :)

Har en fråga också, ska kanske önska mig en systemkamera till jul, vilket märke är bäst?

/ Victoria

 

bild från Turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0