pepparkakor !


hej !


idag var det ju prov i skolan, kändes som det gick ganska så bra men det var endel
saker som man skulle räkna ut å jag fattade ingenting !

Sen gick jag å kajsa till mig och åt.
efter det gick vi till Coop,
och då skulle vi köpa pepparkaksdeg, för vi var så himla sugna på det !
sen gick vi till Sarah och så var Emma där.
då bakade vi pepparkakor, det tog 2 timmar att bara baka ut för vi köpte 2 paket
så det var ett kilo pepparkaksdeg liksom.
Och ingen orkade göra nåt på slutet, och sen så skulle vi dekorera dom med glasyr,
vi hade en som var gul, en grön & en blå, dom blev skitsnygga ! ^^
fast det blev typ 50 pepparkakor över som vi inte orkade dekorera.

Sen skulle vi plocka ihop allting men jag gick bara runt och tog kort hela tin ^^
men sen städade vi och det blev superfint ! :D

Nu har jag duschat och ska kolla på idol... eller det kanske är slut men.

Kommer nog bilder snart från förut !


/ Ebba


haha i sälen för typ 3 år sen ^^


Kommentarer
Postat av: Sarah

hahah, de var ju skit roligt,fast

nu har jag en massa pepparkakor

att äta upp nästan helt själv..

men vi får göra de nån mera dag!,

skickar bilder snart:P

2011-11-11 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0