rubrik -


hej !


idag vaknade jag jättesent, typ vid 11.
hatar det för det känns som om man
missar typ halva dagen då.
idag ska jag nog iallafall träffa kajsa.
känns som det var jättelänge sen jag
var med henne. Får se vad vi hittar på.
Sen ikväll vet jag inte vad som händer.
ska äta pizza iallafall tror jag, får passa
på när inte mamma är hemma ^^

men jag bloggar nog mer ikväll i think.

Ha en jättebra dag !


/ Ebba


vilka skor tycker ni är snyggast ?


typ sånna här




eller sånna här

kan inte bestämma mig för vad jag ska ha i vinter



Kommentarer
Postat av: Anonym

dom första ;)

2011-11-04 @ 13:35:57
Postat av: Tova

Jag har båda!! Fast inte exakt samma som på bilderna, men köp båda om du vill så kan du variera :)

2011-11-07 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0