skolan tar kål på mig


hej !


Älskar torsdagar !
vi har projekt (Jag släktforskar)
Det gör vi till halv 11, då äter vi och sen har vi inläsning..
kände att jag behövde plugga på provet så gjorde det då.
När jag kom hem lagade jag mat, duktigt av mig !
men när vi skulle äta så gjorde mamma sönder en ljusgrejs så
det kom massa glasbitar i maten !
så vi kunde inte äta upp allt -.-

sen så städade jag mitt rum och bytte tillochmed sängkläder eller vad det heter ? ^^
massa vuxenpoäng till mig !
Nu ska jag skriva önskelista & sen blir det nog att träna på provet + andra läxor till imorrn.

Jag kommer inte klara provet !
I den förra gruppen som hade fysik så var det 5 av 20 ungefär som klarade...
antingen så var det svårt eller så är dom dumma.. hoppas det är lätt prov.



Hörs senare

/ Ebba

känner mig såhär stressad för provet just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0