statistiken


hej !


först gick jag till Emma & Kajsa.
Så kollade vi på en film.
en som var levande begravd.
slutet söööög ju som bara den.
men sen gick vi till Christoffer och Andreas & Marcus var där.
vi kollade på film.
Scream4 som jag såg i Måndags.
haha, kollade inte direkt så mycket men,
sen typ pratade vi en stund.
Sen hämtade pappa oss också skjutsade vi hem dom.
Sen åkte vi till bella Rosa och hämtade pizza.
sen åt jag & efter det kollade jag på idol.
Andrè ska ut idag alltså !
ogillar han starkt !
men vi får väl se.

oh just det,
statistiken har blivit höög nu !
det är jättebra! fortsätt kolla bloggen !


/ Ebba





Kommentarer
Postat av: Hawra

Öhhh ursäkta andre eller han ä ju den bästa/sötaste killen som finns :o

2011-11-04 @ 22:13:29
Postat av: Ebba

hahah nej hatar han ! :D

2011-11-04 @ 23:20:24
Postat av: Hawra

Haha omg ja dör för han xD

2011-11-06 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0