uppdateringen = kass



hej !


har inte bloggat på 4 dagar nu eller något, blir ett inlägg nu iallafall.


igår-

först var jag på skolan. När jag kom hem så gjorde jag mat.
sen gjorde jag läxan. Sen hämtade Victoria mig och så åkte vi till Karlstad.
Hon skulle köpa saker till sitt rum så vi var bara på IKEA.
Det blev väldigt många kartonger och grejs, vi hade 2 sånadär vagnar som var fulla.
Efteråt köpte vi glass.
Sen åkte vi hem, vi gjorde lite läxa i bilen också.
Kom hem vid 8 typ, så kollade jag på desperate houseviwes vid 9.


idag -

Först skolan.
när jag kom hem så åt jag mat,
sen satte jag mig och skrev på berättelsen vi ska lämna in till på fredag.
blev klar med hela idag, blev ganska så nöjd faktiskt.
Sen gjorde jag lite Biologi och lite SO.
Nu ska jag sitta vid datorn en stund.
Eller jag ska nog gå och hämta pelle.

/ Ebba







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0