vinter !


hej !


nu är det ju snart vinter och det börjar bli kallt ute nu.
så tänkte att jag måste ha en ny vinterjacka och vantar och mössa.
och det här är vad jag köpte ..



/ Ebba



Jacka från intersport.
den svarta, den är mycket snyggare på.
kostar runt 700kronor.




mössa från intersport.
haha tyckte den var snygg !
min är en sån fast den är liksom stickad eller hur man ska säga.
fanns verkligen i alla affärer, jättebilliga och jättedyra.
den kostade 400 kronor tror jag.






köpte även ett par vantar.
ungefär såna här.
fast det var lite päls längst ner på dom. kommer nog bild nån dag.



Kommentarer
Postat av: julia

7kt niice, jättefina var dem :-)♥

2011-11-04 @ 22:12:13
URL: http://juliajansson.bloggplatsen.se
Postat av: Ebba

åh tack så jättemycket ! :D<3

2011-11-04 @ 23:20:46
Postat av: Ebba

åh tack så jättemycket ! :D<3

2011-11-04 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0