HEJ !



häjhäj !


Idag på skolan hade vi projekt, då hade jag släktfoskning.
då skulle vi ladda ner ett program till datorn, bara det att man va tvungen att vara inloggad som
en administratör eller vad det heter, så det gick ju inte !
så de va några gubbar där så dom fick stå å prata hela lektionen men ingen lyssnade för alla var inne på facebook.
När jag kom hem så lagade jag mat, blev bra för att vara jag som gjort det !
sen så läste jag igenom fysiken (åh herregud, har läxa imorgon och kan ingenting känns det som!)
sen så gick jag till Sarah och där var Emma. vi satt bara vid datorn och spelade tvspel med :)
sen när jag kom hem så tränade jag på tyskan (prov imorgon)
och på fysiken litegrann, Sen gjorde jag en nageldesign. men det går inte att ladda upp bilder så får bli imorrn eller nåt :)


/ Ebba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0