nagellack



hej !


Skulle lagt ut ett inlägg igår men orkade inte.
och sen imorse men då glömde jag bort att jag höll på med det så jag stängde av datorn ^^
men iallafall har jag inte gjort så mycket idag, vart med Sarah, vi kollade på teve & spelade dator, sen kom Emma & Kajsa. Då satt vi och spelade dator och tvspel med, sen gjorde vi taccos och åt. gott !
sen spelade vi ännu mera, sen så åkte jag hem, det va jätteläskigt för det va kolsvart och jag cykla helt ensam!
men sen så när jag kom hem så åt jag igen, men var typ proppmätt redan så !
Imorgon ska jag inte göra någonting vad jag vet.

Här är en bild från när jag målade naglarna i typ torsdags, men som inte gick att lägga upp först :)
Det blev typ jättefult och slarvigt för jag orkade inte fixa. gör nog nytt imorgon !

/ Ebba



dålig kamera har jag också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0