rida

heej !

blev inget bloggande igår. men iallafall så red jag och clara lektion för elisabeth på morgonen, det gick bra. sen åkte vi in till stan till stallet och va med en stund på usek mötet. när det va klart så åkte vi till karlstad med claras mamma och pappa. va ju där i förrgår också men följde ändå med ;) aja, jag och clara gick lite på bergvik och clara köpte lite saker och jag köpte en tröja :)
när vi kom hem gick vi ut och gick med flinta.

idag åkte jag till clara vid halv 10. då red jag, clara och veronica ut en riktig långtur. det va så himla jobbigt på vägen hem för det va jättemycket flugor!
sen gick jag och clara med flipper och polarn till paddocken så att dom fick springa lite. vi ställde upp ett hinder också så att dom fick hoppa. tog lite bilder som kanske kommer nån dag :)

lite senare åkte vi in till stan och sen cyklade vi till stallet för det skulle va ett planeringsmöte med marianne. betalade den nya klubbjackan då också så tog med den hem :)

får se om jag hinner blogga imorrn..

/ Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0