bowling


hej !


idag så var det skola då :)
hade prov i kemi, det gick nog ganska bra, gött att man fick gå typ en halvtimme tidigare ^^
imorgon så börjar vi vid kvart i nio eller något :)
vi ska vara på tegner och bowla och spela pingis, jag ska vinna !
Men men, det var nog ungefär allt jag hade och säga tror jag.
äh, kan skriva nåt mer nu när jag håller på :)
jag längtar jättemycket till vintern nu !
att kunna ha vinterjacka och mössa och vantar och speciellt att ha mina uggs !
det är sååå mysigt med uggs, och dem är så varma !

här är några ugg´s jag tycker är fina/vill ha :)



dom här uggsen har jag, fast dom är sönder.



dom här tyckte jag va jättesöta, med en rosett! fast skulle nog inte vilja ha dom själv


dom här var också coola, med paljetter på liksom :)



ja det var några UGG´s jag tyckte va söta/fina/coola :)  alla är från UGG australia och kan hittas här :

http://global.uggaustralia.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0