...

heeeej !

nu var det verkligen längesen jag bloggade , men nu ska jag försöka börja igen !

idag var det ju skola såklart. på håltimmen gick jag, amanda och johanna iväg lite så vi missade när en älg kom till skolan och hoppade över cyklarna och allt. menmen , vi såg lite bilder sen.
efter skolan åkte jag till polarn och så tog vi oss en ridtur tillsammans med veronica och basil :)
sen kom mamma och farmor ut och hämtade mig så fick farmor se polarn också. och nu har jag nyss ätit och tränat lite på spanskan till imorrn.

imorrn ska jag , mamma och alex till karlstad tror jag. ska försöka hitta ett par skor och en jacka iallafall :)

ska försöka slänga in ett inlägg imorrn också..

ha de !

/ Victoria :)


Kommentarer
Postat av: amanda

vad ska du köpa för skor och jacka ? :)

2011-09-29 @ 21:57:35
Postat av: Victoria

litte varmare som man kan ha till hösten/vintern :)

2011-09-30 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0