Karlstad

hejsan !

idag var det skola då , hade skitont i magen dom två sista lektionerna :/
menmen , efter skolan gick jag hem och sen åkte vi till karlstad.
skulle ju titta efter en jacka och ett par skor och det hittade jag. sen köpte jag en tröja och ett par byxor också :)

imorrn ska jag och clara rida lektion för bettan kl 11 så blir lite tidig morgon då ;)

nu sitter jag och kollar på idol , vem/vilka tycker ni är bäst? :)

har inte så mycket mer att skriva men bloggar nog mer imorgon.

/ Victoria


Kommentarer
Postat av: Fanny

Andre,Andre Andre <33333

2011-10-05 @ 16:34:31
URL: http://fannydanielsn.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha ne ;) <3

2011-10-09 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0