kristinehamn

heej :)

nu sitter jag i kristinehamn. är här för att min kusin fyller år.
vi har nyss ätit och ska nog snart äta tårta :)

igår tog jag och clara oss en ridtur. sen skulle clara till en kompis och sova där så då körde jag och mamma dit henne. när vi kom tillbaka till stan ringde anneli och sa att hovslagaren skulle komma. så då fick jag och mamma åka tillbaka till sjögerås. oså kom hovslagaren så polarn fick äntligen sin sko :) sen skulle bacil också skos men då åkte vi hem och sen åkte vi till amanda och ulrika. där tittade vi på film och åt pizza. sen efter filmen stannade vi en stund och pratade lite och så.

idag har jag inte gjort så mycket , åkt hit och så :)
får väll se vad vi gör sen.

får se om jag bloggar mer idag annars gör jag det imorrn.

hade !

/ Victoria :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0