marten !


hej allihopa !


igår -


Först så gick jag med tova på marten en stund, sen gick vi och åt och då va Fanny Amanda och Victoria där också,
så vi åt med dom, och sen gick allihopa på marten ett tag. Sen gick jag och Victoria hem till henne en stund.
Vid typ 7 så åkte vi till tivolit och där mötte vi Celine, Fanny och Tova, sen kom Amanda och Evelina, och sen kom andra Amanda ^^
Jag och Tova och Celine åkte virvelvinden typ 4 gånger för vi fick åka gratis för vi blev "kompisar" med dom typ :)
Sen vid typ 10 eller nåt åkte jag hem och då åt jag sushi ! det är så himla gott !


idag -

Idag så ska jag gå på marten med Victoria tror jag, kanske några mer också :)
vet inte vad vi ska göra ikväll, kanske gå på tivolit :)
Men jag bloggar nog mer ikväll.


/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0